meandmyrestlesssoul.blogg.se

Primark och strand

Kategori: resa

Efter frukost åkte jag till Primark. Blev så besviken för det va mini litet och så stökigt. Såg ut som den helgen när vi hade 50% på allt på GAP. Allt låg bara i stora högar på borden. 

Efter att ha köat i vad som kändes som 100 år satte jag mig i en park o drack en islatte o pratade med pappa. 
Sen tillbaka till vandrarhemmet o plåstra om tårna.
Gick en sväng till parc Ciutadella med ett stopp på taco bell för lunch. Gick även förbi Arc de triomf.
Hamnade till slut på stranden men alla människor gör mig helt anti. 
Jag hatar turister. 



Nu har I a f en tjej som jag "träffat" I en grupp för resekompisar på Facebook checkat in på samma vandrarhem som jag så jag ska gå o möta upp henne på en bar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: