meandmyrestlesssoul.blogg.se

Menton

Kategori: Allmänt

Idag så åkte Mia till flygplatsen vid 7.30.
Jag ska inte flyga föräns 21 så jag har haft hela dagen för mig själv. 
Började med att städa lägenheten lite snabbt så att det skulle va klart tills jag skulle åka. 
Sen gick jag till den rysk ortodoxa katedralen som jag sett skulle va fin. 

Därifrån hade jag tänkt att åka direkt till Menton eftersom jag va nära stationen. Men när jag fotade kyrkan märkte jag att batteriet va dåligt på kameran så fick gå tillbaka o hämta det andra innan jag kunde ta tåget. 
Kom till Menton strax efter 11 och gick ner mot hamnen där jag sett fina bilder ifrån. 




Sen gick jag upp mot kyrkogården på smala gränder. 


Jag avslutade med en pizza till lunch innan jag tog bussen tillbaka till Nice. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: