meandmyrestlesssoul.blogg.se

Magic fountain

Kategori: Allmänt

Orkade egentligen inte ut ikväll men strosade i a f bort till den magiska fontänen. Ville äta innan o hittade ett runt shoppingcenter som såg ut som en gammal tjurfäktningsarena. Visade sig att det faktiskt va så oxå. Den byggdes om till shoppingcenter och öppnade 2011. Där beställde jag supergod pasta med svampsås. Gick även upp på taket som va en utsiktsplats. 

Sen gick jag till den magiska fontänen där jag trängde mig fram bland folk. 




Ställde mig längst fram där jag tyckte att det va lite luftigare. Insåg strax att det fanns en anledning. Splash zone blev det. Alla fick springa bakåt. 
Fontänen rörde sig till musik i flera låtar. Jag rörde mig lite och fotade/filmade från olika håll. 
När jag efter 1 timme gick spelade den fortfarande. 
Mycket vackert! Fin avslutning på resan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: