meandmyrestlesssoul.blogg.se

Amoundi Bay

Kategori: resa

Skulle uppdatera här när jag kom tillbaka till vandrarhemmet igår men då va jag så trött så att jag somnade med mobilen i handen. 

Väl nere vid Amoundi Bay hade jag läst att man kunde gå till höger/vänster för att hitta klippor man kan bada ifrån.
\nMen de som känner mig vet ju att jag inte är så bra på det där. Men såg folk komma i blöta bikinis från ett håll så jag chansade. På vägen hörde ja några tjejer prata amerikanska så frågade dom o de hjälpte mig att hitta rätt.
\nWow säger jag bara. Bytte snabbt om o feghoppade ner i vattnet. Alla pratade med alla o några djärva killar och tjejer hoppade från klippor...högre o högre upp. Några båtar la sig på äkert avstånd och därifrån hoppade oxå människor. Gamla som unga.
\nJag simmade runt o kände bara att det va underbart att få svalka mina stackars fötter!

\nFrån vattnet kunde man se Oia långt uppe på bergskanten.  

\nEfter några timmar hade jag blivit väldigt röd och jag hade inget vatten kvar så återvände till den stora turistfällan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: