meandmyrestlesssoul.blogg.se

bakis?

Kategori: resa

Igår efter hiken så fick jag ont i huvudet. Jag åkte till shoppingcenter som va enormt stort och drack en kaffe. Mådde inte bättre så gick till Primark o köpte det jag skulle o köpte sen med mig mat från taco Bell som jag tänkte äta i bilen på väg tillbaka till Malaga. 
Började må illa men tryckte i mig maten i a f. 
Efter en timmas körning ville jag bara gå o lägga mig. Hämtade Marcus på flygplatsen. Det skulle ta 10 min till hotellet men Marcus va ingen bra kartläsare så det tog snarare en timme. 
Hotellet va ok o när jag väl la mig kunde jag inte sova. Mådde fortfarande illa. Kl 4 tittade jag på klockan o kände mig lite bättre så att jag kunde sova till o från till klockan ringde vid 6.30. 
Men jag har känt mig bakis hela dagen idag oxå. Man är hungrig men har ingen matlust. 
Hoppas det känns bättre efter en riktig natts sömn. Vi bor på ett charmigt hotell i en bergsby med bara vita hus.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: