meandmyrestlesssoul.blogg.se

Tillbaka i England

Kategori: Allmänt

Så va man tillbaka på Stansted. 
Bara inflygningen över England fick mig att le. Vet inte varför men känner mig hemma här. 

Kön fram till passkontrollen va lång men gick snabbt. Väl framme valde jag fel kö o en svensk tjej stod länge o väl i passläsaren även om det inte funkade ist för att kliva åt sidan o låta oss andra gå igenom.
Väl ute gick det smidigt och jag köpte bussbiljetter i en maskin och en meal deal (macka, dryck och chips för £3.99) till bussresan. 
När jag kom ut till bussen gick de sista på innan det blev fullt. Nu får jag vänta 20min på nästa. Men jag står ju i a f först i kön. 

Det är ca 28grader o kommer att vara så mina 2 kommande dagar i London. 

Förra helgen va jag i Norge på roadtrip men eftersom vi hade fullt upp o va 4 st tjejer fick jag aldrig tid till att skriva nån blogg då. 
Nu är jag ensam igen och kan ta mig tid när det behövs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: