meandmyrestlesssoul.blogg.se

Morgonpromenad

Kategori: resa

Skrivet i lördags förmiddag. 

Så början på gårdagen va som sagt va bra.
\nVaknade innan kl skulle ringa vid 5. Så gick upp och traskade iväg 5.10.
\nSoluppgången hägrade!
\nKom till Primrose hill och såg ett gäng poliser stå o ta kort på soluppgången. Annars va det bara jag, en fågelskådare och en löpare där. Tills de som städar kom o suckade över allt skräp på utsiktsplatsen.
\nNär solen gått upp gick jag ner till regnets park där jag kom på hur jag skulle ta riktigt bra bilder i motljus (nu är de ju på den gamla mobilen)
\nSen promenerade jag Regnets Canal bort till Union taverna där jag bodde.
\nKollade den blå dörren och parken som Anna o Will smyger in i innan jag gick till Notting Hill gate o åt frukost.
\nDå va kl 9 o jag hade varit uppe o gått sen 5.
\nDärefter tog jag bussen till Primark där jag faktiskt inte hittade nåt mer än en junpsuit. Nu hade jag ju begränsat bagage oxå.
\nSen gick jag till GAP där jag hittade ett par jeans på rean. Fortsatte bort till Oxford Circus o Carnaby St. Satte mig ner på en pub o det va då jag upptäckte att min mobil inte funkade som den skulle.
\nNu har jag ju fått svaret att det är Tele2s fel.
\nDärefter gick jag till Leicester Sq o köpte biljetter till Kinky Boots.
\nVille hitta en sallad att äta ute i parken men när jag ska äta verkar det alltid som om alla matställen gömmer sig.
\nTill slut hittade jag ett chipotle :)
\nEfter det blev det ett besök på Waxy O'Conners som alltid när jag är i London.
\nDärefter tillbaka till vandrarhemmet när jag bara började känna mig trött o ledsen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: