meandmyrestlesssoul.blogg.se

London

Kategori: resa

Och bara så där så bokade jag en resa till London idag.
Skrev med Nikki lite häromdagen. Hon och Tom flyttar ju till Australien i sommar och jag hade ju räknat med att åka dit och hälsa på dom innan de åkte. Det va sagt att de skulle ut och resa först och sen komma tillbaka till London innan de åkte vidare till Australien. Men nu hade deras planer ändrats så deras sista dag i London är den 8:e juni, dagen jag och mamma åker till Kroatien.
Bestämde mig för att sluta jobbet några dagar tidigare än kanske planerat, på fredagen den 2.a juni.
Så nu bokade jag ett flyg till London den 5-7 juni vilket ger mig måndagen att umgås med Nikki och Tom innan de ska skeppa iväg deras saker och flytta hem till Toms mamma de sista dagarna.
Jag tänkte även passa på att shoppa lite. Min vår/sommar garderob är inte alls uppdaterad.
Så på måndagen blir det att hänga med Nikki och Tom, tisdagen att shoppa för att sen åka tillbaka hem på onsdagen så att jag hinner hem innan jag ska flyga till Kroatien på torsdagen.
 
Tom och Nikki när vi firade nyår hos deras vänner
Rebecka Sundahls foto.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: