meandmyrestlesssoul.blogg.se

Regn

Kategori: resa

Idag var jag taggad för shopping. Dock va det kanske ett misstag att ställa kl efter svensk tid. 6.30 va lite tidigt. Planen var att gå upp, hitta ett ställe o käka frukost på o sen va på Primark när de öppnar kl 8. Efter att ha legat kvar i sängen ett tag gav jag upp o gjorde mig redo för shopping. Regnet öster om i bussen såg man inget ut för det va imma på alla fönster. 

 
Efter kaffe, toast o fruktsallad till frulle knatade jag in på Primark kl 8 som första kunden för dagen. Betade av var sektion för sig och provade i ett x omgångar. Till slut va jag nöjd. Då va kl redan 10.30. Den blev den en sväng in på diverse butiker fram till Bond st. Där va det lunchdags. Sen fortsatte jag förbi Victoria Secret, Abercrombie och Hollister. Till slut va jag helt slut. Åkte tillbaka till vandrarhemmet o vilade lite. Upptäckte några missar i shoppingen så lämnade tillbaka en kjol på forever 21 o lite saker på Primark. Gick även rundan på Primark eftersom jag åkte till det andra. Där kunde ju finnas andra kläder. Nu blir det pubrunda tänkte jag. Då gick jag förbi TK Maxx (tja maxx i usa) o insåg att det fanns en hel del roliga kläder där. Sen gick jag förbi Chipotle. Då va jag ju tvungen att äta där.
 
Sen blev det en sväng till Waxy O'Connors.
När regnet sen upphörde gick jag till trafalgar square o ner till temsen.
 
 
 
 
Sen stanna jag på en pub tillbaka till picadilly där jag tittade på lillywhites igen. Hittade fortfarande inga skor. 
Köpte lite snacks som jag åt upp i sängen innan det nu är läggdags. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: