meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kalla flygplan

Kategori: resa

Jag överlevde natten. Men som vanligt när jag är i England glömmer jag ställa om klockan så alarmet ringde kl 4 ist 5. Hade svårt att somna om eftersom jag va hungrig o lite tung i huvudet efter pubbesöket. 

Tog taxi tillbaka till flygplatsen o hoppade på flyget till Porto. 
Jag älskar att flyga med varför ska det alltid vara så kallt!? 
Satt med en hoddie med luvan uppdragen o en sjal över mig o frös ändå. 
Boken jag hade med mig på resan som jag började på igår va riktigt bra, o lättläst så den läste jag ut. Nu måste jag försöka hitta en ny bok att läsa. 

Sitter på metron till vandrarhemmet nu där jag ska byta om och sedan börja med min sightseeing! Tror jag ska hitta en pizza till lunch oxå :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: