meandmyrestlesssoul.blogg.se

Från varmt till kallt

Kategori: resa

Bestämde mig för att åka ut till en udde och se ta vägen tillbaka över bergen förbi lagoa do fogo.
 
Följde skyltar mot udden genom de minsta gator med både parkerade bilar och människor och även en man på stege.  
Kom fram o man såg långt!
 
Körde sen upp i bergen. Temperaturen sjönk från ca 28 grader till 16. Brr...
Kom upp till sjön. Wow!
 
 
Man såg hav på båda sidorna. Ön är inte så stor. 
 
På väg tillbaka stannade jag till i ett shoppingcenter. Käkade i deras foodcourten för orkade inte gå ner till stan o äta ikväll. 
När ja skulle köra tillbaka till vandrarhemmet insåg jag att det låg precis bakom. 
Nu har jag laddat mobil o kamerabatterier s nu är det dags för sängen. Försöker nog komma iväg lika tidigt i morgon så jag hinner med så mycket som möjligt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: