meandmyrestlesssoul.blogg.se

Resa bokad

Kategori: resa

Så va det klart! Jag beställde just en resa till Split i Kroatien.
Satt länge och väl och jämförde priser och datum och kom fram till att jag ska göra det som en födelsedagsresa som jag har gjort de senaste 2 åren.
Det började ju med att jag åkte till Malta när jag fyllde 30 år.
Rebecka Sundahls foto.
 
Sen förra sommaren åkte jag ju till Italien. Flög dock hem på min födelsedag.
Rebecka Sundahls foto.
 
Nu i sommar blir det att jag flyger till Split på min födelsedag som är en torsdag och stannar till söndag.
Landar vid lunch och kör troligtvis upp till Plitvice nationalpark. Stannar där i 2 daga och kör ut till stranden för att ligga o gassa i solen på söndagen innan jag flyger hem vid 8 tiden på kvällen. 
 
Äntligen har jag en resa att se fram emot och planera!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: