meandmyrestlesssoul.blogg.se

Budapest

Kategori: resa

Så va även resan till Budapest bokad. Fick till slut mina önskade dagar ledigt beviljat.
 
Hade ju hittat billiga biljetter med ett flygbolag som heter Wizzair. Men när jag skulle boka va det ju inte äns handbagage inräknat i priset. Så efter att ha lagt mer pengar för ett handbagage än vad själva biljetten kostade blev det till slut 650kr. Det är helt ok det oxå. Hade ändå tur. De hade 20% rabatt på deras flygbiljetter just idag. Jag sparade hela 30kr ;) För det är ju inte nån rabatt på skatterna de lägger på inte.
 
Mia va här innan idag och när jag berättade om min resa så blev hon sugen på att följa med så hon ska kolla upp det så kanske hon bokar inom de närmsta dagarna. Mia och jag spenderade ju ändå 3 veckor i en bil ihop så några dagars semester ihop skulle bara va trevligt.
I annat fall åker jag själv, eller om någon annan vill följa med så är jag öppen för det.
 
Här en bild från Nashville för 1 1/2 år sen.
Rebecka Sundahls foto.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: