meandmyrestlesssoul.blogg.se

Väderlek och biljett

Kategori: resa

Idag kom jag äntligen ihåg att kolla vädret för mina 2 dagar i London. Ser helt ok ut men får nog kasta om mina planer lite. Hade tänkt gå o shoppa första morgonen och gå i parker andra morgonen. Men eftersom vädret säger sol dag 1 så får shoppingen komma dag 2. Det är ju roligare att vara ute om solen skiner plus att bilderna blir bättre.

 
Jag bokade även biljett till Sky Garden uppe i Walkie Talkien. Det är gratis men man måste ändå ha en biljett för det är ett begränsat antal människor som får gå upp varje timme. Den ända biljetten som fanns kvar va på tisdag kl 13.15. Så då ska jag upp och titta på trädgården och utsikten och hoppas att väderleksrapporten stämmer så att dte är sol.
Nu ska jag jobba i helgen o på måndag efter jobbet åker jag. Väskan är redan packad :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: