meandmyrestlesssoul.blogg.se

En morgon promenad som heter duga

Kategori: resa

Om jag hade ömma fötter i går kväll är det inte direkt bättre nu.
Linte innan 9 böroande jag min promenad. Då gick jag till The Hills Garden and Pergola. Fär strax hittade jag inte in i parken och sen när jag väl hittade Pergola tyckte jag att det verkade vara lite överskattat...tills jag insåg att den fortsatte längre o längre bort. Försökta ta lite bilder innan jag strosade vidare.
Sen gick jag igenom Hampsted Heath. En så härlig park som jag ofta besökte när jag bodde här. Gick sedan förbi Highgate Cemetery. Mitt mål va Parkland walk. O som ni förstår sa mina fötter är du dum eller? Gå 3km till när det redan gjorde så ont. Men skam den som ger sig. Jag gick igenom hela parken o tog tåget till Tottenham Court Road. Där gick jag in för att se om Mike jobbade. Vi umgicks mycket när jag bodde i London men har inte pratat så mycket på sista tiden. Hittade honom inte. Gick ist in på Primark o köpte en tröja jag glömde igår. Sedan fortsatte jag ner till Oxford Circus innan jag vek av till The Attendant där jag nu sitter o äter lunch. Det är en gammal allmän toalett som de har gjort om till ett litet café. Mysigt. Nu funderar jag på vad jag ska hitta på den sista timmen innan jag får ta bussen till flygplatsen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: