meandmyrestlesssoul.blogg.se

Primark

Kategori:

Sista dagen i Londoj tog jag tåget in till London. Tåget va helt packat eftersom jag åkte i morgonrusningen. O när jag skulle byta tunnelbana så gick o gick jag till jag till slut hamnade i en kö. Då gick jag upp vid green park och gick upp till Oxford Street ist. Jag började på Forever 21 där de hade massa rea men eftersom all hänger huller om buller så orkade jag inte leta. Tog mig ist till Primark. Där hittade jag lite smått o gott o blev förvånad över att det bara kostade 15£ i kassan. 
Sen gick jag till Pret o köpte frukost att ha med på bussen. 
När jag kom till hållplatsen va det 10 mim innan bussen skulle gå men tydligen va bussen innan sen så han stängde just dörren när jag kom fram. Suckande öppnade han åt mig o jag kom med bussen :)
Flyget hem gick smidigt och väl framme på Landvetter ännu smidigare. Gick av planet, visade passet, gick ut o då skulle flygbussen precis gå så jag va sista man som kom med. Så från flyget till jag satt på bussen va max 10 min. 
Idag nät jag packade upp min Primark påse insåg jag varför det blev så billigt. Hon glömde skanna en tröja, den dyraste ;)
Detta va även tröjan jag inte provade men som jag haft på mig idag o är en ny favorit. 
O att den va gratis är ju ännu bättre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: