meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mellofinal

Kategori:

I går va det mellofinal vilket ingen kan ha missat.
Jag bjöd hem Clara, Mia och Maria.
Maria kom lite senare men Clara och jag gjorde klart den hemmagjorda pizza precis till kl 20 då vi tittade på finalen.Sen blev det dipp med grönsaker, chips och popcorn och godis. Precis som en mellokväll ska se ut.
Vid 10:e bidraget dök Maria upp.
Sen gissade vi alla på vilka vi trodde skulle komma topp 3. Ingen ville riktigt gissa på Frans även om han va favorittippad.
Men han vann ju. Jag tycker väl inte det är en dålig låt. Jag hörde låten på radio innan jag såg framträdandet och får nog säga att jag tyckte den va bättre innan jag såg honnom. Tyckte att han såg lite arrogant ut på scen. Likaså när han vann. VISA KÄNSLOR tänkte jag.
 
Bäst under kvällen va Måns framträdande med alla barn. Jag fick gåshud!
Och roligast va helt klart Linda Woodruff! Vi skrattade så vi grät.
Men Jonas Gardell är ju inte dålig han heller.
 
Annars hade vi en trevlig tjejkväll då vi satt och pratade fram till 1 tiden. Vi ska göra om det vid Eurovision.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: