meandmyrestlesssoul.blogg.se

Resor 2016

Kategori:

Jag har redan börjat fundera på årets resor. 
-Jag vet att jag nyss va i London men eftersom Nikki fyller 30 i februari  ( o hon va här o firade min 30 års dag förra sommaren) måste jag åka dit o fira henne. Hon ska inte ha nån fest men jag har bjudit in mig själv. 
-Sen är tanken att börja en italienska kurs nu i vår så att jag i början av sommaren, kanske i juni, kan åka dit o öva på språket. 
-Sen vill jag gärna åka till Island i år o tänker mig att augusti kan va bra för det. 
-Jag bestämde idag att jag SKA åka till Möns Klint i sommar. Vi va där som små o jag har i minst 6 år sagt att jag vill åka tillbaka men det blir aldrig av. Men i sommar tänker jag åka vare sig jag får gör det själv eller om nån vill åka med. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: