meandmyrestlesssoul.blogg.se

pysseldag

Kategori:

Idag har jag varit ledig = pysseldag!
Jag började göra klart en lampskärm jag började med i går kväll. 

Löste även en låda för modemet och lösa kablar. En skokartong klädd i vaxduk. 

Sen åkte jag till Krauta o köpte 5 hyllplan. 
Fick vänta på bussen länge så stod o läste I solen. Jätteskönt!

Sen byggde jag mig en hylla ganska snabbt och enkelt. 
Efter att ha lagat mat o laddat batterierna lite spacklade, slipade och målade jag hyllan. Den blev ljusgrå. 
Nu ska jag bara låna med skruvdragaren hem från jobbet så att jag kan borra upp 2 konsoler på väggen så att den hamnar lite högre upp. Så att den kommer i samma höjd som hyllan på andra sidan balkongdörren. 

Jag började även spackla min tvbänk. Men eftersom mina sandpapper tog slut kom jag inte så långt. Lika bra det för när jag hade plockat iordning allt och städat så va jag helt slut. 

En bra och effektiv ledig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: