meandmyrestlesssoul.blogg.se

Semester

Kategori: resa

Ibland går det undan när man väl har bestämt sig. 
Idag fick vi sommarschemat. Jag har fått semester när jag ska till Italien o de 2 första veckorna i aug. Funderade först på vad jag skulle göra med 2 veckor ledigt. Kollade ryanair till London 1 vecka för jag vill ju gärna köra runt på landabygden i England. Hittade biljetter för 300kr tor. Frågade Måns om han ville följa med eftersom han gärna hade följt med till Italien om han inte hade ett bröllop att gå på. O han svarade mer eller mindre: Absolut, boka! Han hade nämligen gått o drömt om precis en sån roadtrip sen han såg nån engelsk serie. Han ville även stanna till i London o passa på att hälsa på sin syster.
Så ikväll bokade jag 2 biljetter. 3-9aug :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: