meandmyrestlesssoul.blogg.se

Prag dag 1

Kategori:

Flyget till Prag gick bra. Jag sov mest hela tiden. Sen tog vi taxi till hotellet som verkade bra. Från vårt rum ser vi Pragslottet. 
Trötta gick vi o la oss direkt. Jag hade svårt att somna, sen började Marcus snarka, sen började jag må illa. När Marcus väl blev tyst började det springa i rummet bredvid. Då va kl runt 2. Efter det mådde jag dåligt/ hölls vaken av snark. Kom fram till att jag va hungrig men hade ju inhen mat. Kl 8 ringde kl o jag tog en snabb ducsh innan vi åt frukost på costa. Men jag kände mig mest bakis o maten började växa i munnen på mig. Efter några timmars promenad stanmade vi vid U Fleku där vi blev serverade öl o snaps.Kände mig lite bättre efter det. Satte oss på en uteservering vid den där klockan på gamla torget men det är ingen vårvärme här idag tyvärr. 
Sen blev det en färd tillbaka till hotellet för att vila o värma upp sig o där är vi nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: