meandmyrestlesssoul.blogg.se

Shoppingdag

Kategori:

Denna dagen försvann snabbt. 
Efter frukost körde vi till Potomac Mills som är en stor outlet vi brukade åka till ibland när vi bodde här. 
Regnet öste ner så det va bra shoppingväder. Efter 6 timmar hade vi bara gått igenom hälften av alla butiker. Med lite tidsbrist sprang vi igenom den andra halvan på ca 1 timme. Mia hittade allt hon behövde. Min lista är fortfarande lika lång som innan :(  Men köpte lite annat smått o gott. 
Sen lagade jag och Ellen middag. 
Kyckling i ugn, majs sufflé o sallad. 
Sen satt vi o George o pratade innan Ellen visde mig alla rum hon har gjort om o alla idéer hon har till de övriga rummen. 
Det är roligt att va tillbaka o jag hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång jag kommer hit igen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: