meandmyrestlesssoul.blogg.se

Hemfärden

Kategori:

I tisdags morgon gick vi först och åt frukost från Starbucks i solen på Broadway. Kan det bli mer amerikanskt?
Efter det packade vi klart våra väskor och checkade ut. Sen gick vi ner till Flatiron Building, gjorde lite sista minuten shopping och åt lunch innan vi blev upphämtade och körda till flygplatsen.
 
Sen va det bara att vänta på flyget (ca 3 timmar) som bara tog 6 timmar till London där vi fick vänta 2 timmar innan vi flög 1.35 timmar hem. Dock va vi tidiga så vi fick sitta på Landvetter lite mer än 1 timme innan Sara kom o hämtade oss. 
Höll mig vaken till kvällen o lyckades sova mina 8 timmar. Efter jobbet va jag helt slut men somade först efter 23. Innan kl 1 vaknade jag o kunde inte somna om. Tittade på ett avsnitt av Orange is the new black och försökte somna igen men icke. Så det blev ett avsnitt till och sen gav jag upp o tillät mig själv att ligga vaken och tänka på båda det ena och det andra.
Och jag tror att jag lyckades för jag vaknade när klockan ringde.
I helgen är jag ledig så då blir det att tvätta, städa och ta igen sig efter semestern.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: