meandmyrestlesssoul.blogg.se

30 års kalas

Kategori: Foto

I söndags va det dags för 30 års kalas. Jag hade bakat o bakat 7 sortes kakor, gjort mackor o bakat scones.   
 
 
 
Mormor och morfar
 
 
 
Moster
De "gamla" gamla
Gubbarna...
...o gummorna
 
Huvud, axlar, knä o tå
Vissa va lite lagom uttråkade...
Farfar o morfar hade kul
Morfar ser mig smygfota
Mormor
Mosters ringsamling. En ring för varje storresa.
Mamma
Faster Carina lyckades att fånga mig på bild.
 
 
 
Det va en lyckad dag med mycket skratt. Alla tyckte att det va ett annorlunda och roligt koncept med afternoon tea och de gillade det jag hade bakat.
Och jag är tacksam för att vi alla kan umgås även om mamma och pappa är skilda och har hittat Helena och Göran1 istället. Men även farmor och farfar är skilda och har nya partners, Gunilla och Torvald.
Jag tackar även för presenterna jag fick!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: