meandmyrestlesssoul.blogg.se

Shoppingtur

Kategori:

Att nu går det fort. Det är redan fredag.
I måndags jobbade jag 7-12 på non. Lite lagom på min lediga dag. 
Dörren va forrfarande inte fixad efter inbrottet 1 vecka tidigare.
När jag slutade åkte jag hem o målade på Henkes tavla. 
Det går framåt nu. Medans jag målade tittade jag på några avsnitt new girl. Till slut blev jag rastlös o gick på en promenad i slottskogen. Det va fortfarande 15 grader varmt ute även om klockan va efter 18. 

Igår va jag ledig igen o jag kunde äntligen tvätta! Skulle gjort det i måndags men jobbade då ist. 
Sprang en liten sväng emellan tvättarna. 
Sen bar det av till Ullared o Gekås. Jag åkte med Linus som aldrig hade varit där. 
Jag köpte precis lagom mycket o gjorde några riktigt bra fynd. 
Efter lunch åt vi varsin glass innan vi åkte hem. 

Väl hemma hjälpte Henke mig att borra hål i några tallrikar så att jag kunde bygga ett kakfat.Nu kan jag äntligen bjuda till afternoon tea :)
 
Sedan åkte vi hem till honom o gick en sväng o åt hamburgare. Mums. 

Idag på morgonen fick jag ta hand om tvätten som jag fått sprida ut över lägenheten igår när det blev bråttom till Ullared. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: