meandmyrestlesssoul.blogg.se

Brunch

Kategori:

Nu är det lite tufft på jobbet men inget jag vill skriva om här. Hoppas att allt löser sig till det bästa. 
 
Februari passerade och jag lyckades utan att shoppa nåt. (Förutom ett batteri, minneskort och ett USB minne som behövdes till fotograferingen)
 
I helgen har Malin varit o hälsat på. Efter jag hade jobbat igår kom hon o Clara hit o så bakade vi pizza o tittade på Melodifestivalen. 
Den gick förbi utan nåt större engagemang. Det jag la märke till va att Måns låt lät precis som David Guettas Lovers of the sun. Tror nästan att han kan va vinnare för hela finalen. Har inte direkt fastnat för något annat bidrag men Måns låt har jag gått o nynnat på sen jag hörde den första gången.
Sen satt vi o pratade fram till midnatt. Så mysigt att vi kan umgås alla 3 tillsammans.
 
Idag va vi på brunch på Ritz. Då va även Andy och Malins kompis Anna med dotter Vilma med. Maten va väldigt god och även servicen och stämningen. Det fanns ett vegetariskt bord, sillbord, bröd o ost, frukt, varma rätter, och ett dessertbord. Jag åt mest bacon. Den va så krispig och god! I 2 timmar fick man sitta där. Malin fick en lektion i hur offside i fotboll fungerar. Salt o peppar mot kaffekopp och vinglas.
Vilma sov hela brunchen men vaknade lagom till vi skulle gå och hon o jag blev kompisar på direkten.
Söt och glad liten person.
 
Sen gick jag o Malin på stan lite innan jag åkte hem till Henke för att se hans nya lya.
I morgon är jag oxå ledig så då ska jag köpa lite nya växter till mitt hem :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: