meandmyrestlesssoul.blogg.se

veckan innan 30

Kategori:

Måndag. Ny dag, ny vecka, nya möjligheter.
 
Denna veckan blir stressig.
Dels började jag skylta om på jobbet igår. Jag har planer på att göra om stora delar av butiken. Har massor att göra!
 
Sen så ska jag förbereda mitt hem för gäster. Nikki och Tom kommer hit på fre kväll och stannar till sön. Så jag ska städa, tvätta, leta reda på extra täcken och kuddar och byta sängkläder.
 
Sen blir det fest på lördag. Och eftersom jag får gäster redan på fre så hoppas jag få iordning det mesta innan fre morgon.
Jag ska baka diverse plockmat. Handla, baka tårta, gå till systemet, hitta på lekar mm.
 
Och på sön ska jag åka till Malta så då måste väskan vara packad och huvudet inte för tungt.
Men sen så:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: