meandmyrestlesssoul.blogg.se

kuddar

Kategori:

Ända sen jag kom hem från Malta har jag försökt städa undan efter festen. Men varje dag har det kännts som om det bara har blivit värre. 
Men igår efter jobbet fick jag massor gjort!
Diskade och städade upp i köket. Flyttade tom runt lite grejer tills jag blev nöjd, fixade lite med mina växter o bytte gardin. 
Sedan packade jag ner allt som skulle ner i förrådet. 
Utöver detta hade jag tid att sy 2 kuddar. Och va i säng innan kl 22 :)
Köpte tyg förra veckan till kuddar. 
Tyget med kartan har redan blivit kudde i sovrummet. 
Och så kom jag på att jag hade 2 toppar med djurmönster som jag inte använder längre o tänkte att de skulle passa ihop med det djurmönstrade tyget jag köpte. Så tillsammans med en volang från en klänning blev det 2 kuddar. 
Den ena blev helt vit/svart. Den andra gjorde jag 2 olika sidor på. 


Nu har jag 4 lediga dagar då jag kan sy klart de andra kuddarna. 

Jag ska även blogga lite bilder från festen o från Malta. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: