meandmyrestlesssoul.blogg.se

30 års fest

Kategori:

Inför min fest kom Tom och Nikki på besök från London. På lördagförmiddagen strosade vi igenom Haga. Tom va mindre road av att titta i inredningsbutiker.
Efter en öl på Avenyn strosade vi tillbaka. Pausade för en fika i solen i Haga.
 
Väl hemma vilade vi lite innan vi gjorde oss iordning inför kvällens fest.
 
 
 
 
 
 
När alla hade anlänt gick vi upp till Slottsskogen där vi hade picknick och lekte lekar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad sysslar vi med här? 
 
 
 
 
 
 
Lekdags med staffetter. Alla med 1 sko här.
Hoppa, hoppa!
 
 
 
 
Förflytta en apelsin utan att använda händerna.
 
 
Trä snöret igenom kläderna.
 
 
 
 
 
Jag va sist i vårat lag. Jag skrek o jag skrek på mina lagkamrater men tyvärr vann det andra laget.
 
 
 
 
 
 
 
FÄRDIGA!
 
 
 
4 fötter och 5 händer i marken.
 
 
 
Hela gänget samlat.
 
 
 
Sen gick vi in och spelade cards vs humanity restan av kvällen med bara en paus för tårtan. Många skratt blev det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Framåt 3 när alla gäster hade gått och Nikki hade hjälpt mig att diska gick jag o lä mig för att sedan gå upp vid 8 dagen efter för att åka till MALTA! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: