meandmyrestlesssoul.blogg.se

Rolig vecka

Kategori:

För några veckor sen va jag så uttråkad och jag tyckte att det inte hände nåt i mitt liv.
Men den senaste veckan har jag haft fullt upp.
Började redan tors för 2 veckor sen då vi såg på Solala.
 
På fredagen va det Icona pop på Liseberg o drink på Heaven 23 som gällde.
 
 
I söndags va jag på mysig brunch hos Mia då vi planerade lite inför USA.
 
I måndags va jag på fika i Haga o på Eriksberg med Roger som vi träffade i fredags.
 
I tisdags kollade jag och Henke på fotboll.
 
I onsdags hängde Clara o jag hos Mimmi och drack vin på innergården efter att ha fyndat på gina tricot på rean:)
 
I torsdags grillade vi i Slottsskogen.
 
I fredags tog jag bussen hem och åt först grillat hos pappa och Helena och sen satt jag mamma och Göran ute på altanen o njöt av värmen.
 
I lördags va det fullt upp! Det får bli ett eget inlägg om det men jag va först i stan sen solade jag lite innan jag gick på vigsel mellan Frida o Staffan och avslutade med 4 juli fest hos Magnus och Linda.
 
 
Och igår va jag och Maria på Liseberg och såg Lotta på Liseberg och på Olearys och åt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: