meandmyrestlesssoul.blogg.se

Liseberg

Kategori:

Idag är min lediga dag. Vädret är dåligt med regn, kyla och blåst så hade en mysig morgon då jag drack te o pusslade.
 
Sen fick jag ett ryck och började städa. När jag va färdig åkte jag ner till Liseberg och mötte upp pappa, Helena, Katta, Emil, Hanna o Simon. Som tur va slutade det regna när jag kom dit. 
 
När de andra åkte Kålerado började det regna igen.
 
Pappa och jag satte oss ner med Hanna som hade somat medans de andra åkte Balder.
Till slut slutade det att regna och jag fick va barnvakt medan de andra åkte Mechanica, slänggungan, radiobilarna och lisebergsbanan.
 
 
Sen vaknade Hanna till liv och hon fick åka karuseller igen.
 
Jag begav mig sedan hemåt, genomfrusen.
Ikväll blev det tacos o te!
Och nu blir det film :)
I morgon börjar min sista 6 dagars vecka innan jag går på mitt vanliga schema igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: