meandmyrestlesssoul.blogg.se

Bara 2 månader kvar!

Kategori: resa

Idag är det "bara" 2 månader kvar till jag & Mia ska till USA!
Jag har hittat en sida som heter discoveramerica.com som jag nu går igenom stat för stat som vi ska köra igenom och se vad som finns att se och göra.
Jag har kollat igenom etapp 1 lite snabbt.
Från NYC upp till Providence och kusten upp till Bowdin College där vi ska hälsa på Kendall i skolan och sedan vidare till Kanada och Montreal.
I Vermont finns bla Ben & Jerrys fabrik! OM vi ska besöka den :)
 
Att hyra bil i NYC kostar ca 8500kr men om vi tar tåget upp till Stamford (som bara tar 45min med tåg) så blir priset nästan hälften. Så så ska vi försöka få till det.
 
Mia och jag har ett dokument i något som kallas Evernote så vi kan båda lägga in information som vi hittar. Smidigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: