meandmyrestlesssoul.blogg.se

Lite deppig pysseldag

Kategori: pyssel

Vilken dag!
Började dåligt med att jag fick ett brev från Moderna försäkringar om att de nekar ersättning för att laga displayen på min kamera.
Så då passade jag på att hämta ut den från Elgiganten medans jag ändå va nere i stan. Som tur va så fungerar den ju i a f så att jag kan börja fota igen.
Jag har ni skrivit ett långt mail till Moderna försökringar och överklagat. 
 
Hämtade även 2 paket som jag hade beställt från appen wish. En billig klocka och en väska. Visar sig att väskan inte alls är så stor som den ser ut på bilder och den va helt plastig och absolut ingen kvallité alls. Jag skrev och krävde pengarna tillbaka, även om det bara va 80kr.
Klockan va ok.
 
Sen har jag städat här idag för att det kommer en tant för att titta på min lägenhet i morgon :(
Efter det besöket får jag veta mer om jag har nån chans att bo kvar här eller inte.
 
Sedan har jag pysslat lite.
Va bla på Panduro o köpte griffelfärg innan idag så jag gjorde om tavlan jag hade i köket och målade den helt enkelt bara svart så kan man skriva/måla lite vad man vill på den sen.
Målade även en burk jag köpte på IKEA förra helgen. Hade tänkt att ha den som en kruka till kryddor. Tyvärr lossnade färgen när jag började skriva på den så det får bli ett lager till.
 
Har även klätt in min hattlåda som jag hittade på second hand för bara 20kr.
Den ska nog inte se ut så här i framtiden men för nu får den va så. Ska komma på nåt bättre ;)
 
 
 
Sedan började jag med ett projekt som jag har tänkt på sen i våras men inte tagit tag i förräns nu.
Jag har använt en instagrambild jag tog hemma hos mamma som inspiration och klistrat på massa färgglada papper på en canvasduk. Sedan ska jag måla dit horisonten och björken.
 
 
 
 
Igår kväll pysslade jag lite oxå. Då blev det en ljusstake av gamla värmeljus.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: