meandmyrestlesssoul.blogg.se

Champions of rock

Kategori:

Igår fick jag jobba i butiken på Backaplan för första gången.
Det va lite svårt att hitta allt men det va så lugnt så jobbet blev inte speciellt svårt.
 
Efter jobbet skulle jag träffa Clara, dricka lite te o mysa innan vi skulle gå på bio o se Wild.
Kl 15 ringde Henke sa att han hade fått biljetter till Champions of rock o frågade om jag ville följa med.
Så efter lite samtal o fix så lyckades Clara få tillbaka pengarna för min biljett och provade ensambio för första gången.
Jag åkte till Avenyn efter jobbet där jag o Henke tog en snabb öl på bishop med Jimmie o Mia som oxå skulle på showen.
Sedan va det bara att ta sig in. Henkes jobb har loge biljetter så vi försökte hitta dit o blev skjutsade fram o tillbaka av olika vakter innan vi kom fram till att logerna va avstängda för att scenen skulle få plats. Vi hade ist plats på läktaren rakt framför scenen.
 
 
 
Riktigt bra sångare (Peter Johansson, Nina Söderquist, Jenna Lee-James) och många låtar man kände igen men även många man inte hade en aning om att de va från Queen.
 
Så förutom att väskan gick sönder när jag gick från jobbet så va fredagen den 13:e en turdag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: