meandmyrestlesssoul.blogg.se

London dag 2

Kategori:

Teatern i måndags kväll va ganska konstig. För det första satt jag längst bak o hörde jättedåligt. För det andra så pratade de med starka dialekter o väldigt snabbt. 
Första akten va rolig, de gånger jag hörde vad se sa. Men alla andra skrattade i a f. 
Andra akten va väldigt tragisk. Jag va varm, trött o hungrig o halvsov mer eller mindre igenom den akten. 
Som tur va tyckte inte de andra om den heller. 
Efter det åt vi nudelsoppa på en japansk restaurang. 

Igår träffade jag de andra vid Museum of London. 

Där träffade vi en guide som skulle berätta för oss om bombningarna av London under andra världskriget. Först gick vi en sväng på museet och därefter strosade vi runt på gatorna runt St Pauls för att sedan avaluta i katedralen. 
Jag o Kendall gick sedan upp till toppen. 






Efter lunch delade vi på oss. Jag o Kendall gick tikl one new change o kollade in lite affärer. Sen åkte vi till London war rooms men när vi kon dit va det en jättelång kö. Så ist gick vi till Gordons wine bar. Dit kom även Nikki o Tom så att jag fick säga hej till dom. 


Sen åkte jag snabbt hem o bytte om innan det blev middag på society eatery nånting. Ellen hade bokat bord där för över 2 månader sen. Dyrt, fint o gott. Tur att man inte behövde betala. 

Idag är det jag o Kendall igen. Vi ska försöka oss på war rooms igen. Sen kankse det blir Notting Hill eller Camden eller V&A museum. 

Det är i a f härligt att strosa runt på Londons gator igen och roligt att umgås med familjen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: