meandmyrestlesssoul.blogg.se

Ge mig sol, bad och värme!

Kategori: pyssel

Åh vad jag längtar efter sol och bad. Vill bara åka till en strand och ligga i solen och läsa en bok. Helst ensam utan att bli störd. Ska försöka ta mig iväg i vår.
 
Har även börjat klura på ett resealbum. Fick idén från en tjej som bor i Kanada, som jag lärde känna i USA. Hon hade skrivit om idén i hennes blogg. Hon reser mycket eftersom hennes man är flygvärd och de får billiga resor.
Idén är att skapa ett resealbum där varje uppslag är 1 resa och att det ska va lätt att fylla på den varteftersom man reser.
Kanske välja ut 2-3 bilder, skriva när och med vem jag reste och en liten beskrivning på vad jag gjorde på resan.
Jag ska nog printa ut små kartor oxå eftersom jag har gjort några roadtrips så att man får med en helhetsbild.
 
Tex:

MALTA

När? Juni

Med vem? Mamma och Therese

3 dagar i Silema för att fira min 30års dag.

Sol, bad, sightseeing av Valetta och god mat och dryck men dålig service.

 
 
 
Tror detta kan va bli riktigt bra. Vill bara hitta ett riktigt fint, tjockt album som man kan ha framme.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: