meandmyrestlesssoul.blogg.se

O så kom solen när jag äntligen va ledig!

Kategori: Foto

Idag hade jag min första lediga dag (förutom söndagar) och det va sol!
Började med en promenad i Slottsskogen då jag tog med mitt hopprep o hoppade lite. Tyvärr fick jag huvudvärk av det.
 
På vägen hem plockade jag lite blommor.
 
 
Maria hade läst att det skulle vara fint väder nere i Åsa så vi åkte dit. Först va det småmolnigt o inte alls så varmt enligt mig men sen så blev molnen tunnare o jag fick t o m lite röd framsida.
 
 
Därifrån tog vi oss till Liseberg.
Jakob Karlberg.
Sen sjöng Måns sin nya singel på taket.
 
 
 
Per Andersson är rolig som vanligt.
 
 
Hasse Andersson som nästan fick mer jubel än Måns.
 
Molly Pettersson Hammar
 
 
 
Per Andersson igen
O så kom Måns tillbaka. Mmmm...mums Måns!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: