meandmyrestlesssoul.blogg.se

Fotoutmaning

Kategori: Foto

Sist jag fotograferade i Rya skog va jag så besviken och arg på mig själv för jag tyckte inte att jag tog någa bra bilder, tekniskt sett.
Därför skjuter jag fram mitt kamerainköp som jag hade tänk som 30 årspresent till mig själv till senare i höst. 
Nu ska jag istället fokusera på att öva mer och läsa på hur jag kan bli bättre.
Först ut blir att ta massa bilder i Skottland (stackars Maria).
Sen när jag kommer hem så ska jag prova nåt som heter 30 day photo challange, eller photo-a-day.
 
 
 
 
Här är några av bilderna jag hittade med olika utmaningar. Jag tror inte att jag kommer kunna hinna med en om dagen men jag tänkte plocka ut några som jag tycker verka intressanta, göra en egen lista och beta av en efter en så fort jag får tid.
På så sätt kan jag komma på nya idéer och få ny inspiration.
 
Sen får jag se om jag kan gå en fotokurs ist för kören till hösten.
Nu ska jag banne mig lära mig det här!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: