meandmyrestlesssoul.blogg.se

Vardagsrummet

Kategori: inredning

Nu så börjar jag bli nöjd med min lägenhet. Bara lite småsaker som behöver fixas/inhandlas.
Tänkte visa ett rum i taget och börjar med vardagsrummet.
Har fått till lite olika hörnor.
 
Tex min läshörna.
Precis nu när jag skriver kom jag på att jag behöver en ordentlig läslampa. Men det har jag en vid skrivbordet som jag inte använder så det kan jag enkelt flytta hit.
Tavelväggen har äntligen kommit upp men det kan säkert bli lite ändringar i den med men det blev lite mer hemtrevligt/mysigt när den kom upp i hörnet.
 
Sen har vi tv hörnan. Funderar på om jag ska få upp en tavla ovanför tv:n oxå eller bara låta det va tomt.
Själva soffdelen funkar utmärkt. Här är väl bara planer på att byta klädsel på soffan. Kanske fixa några fler kuddar. De guldiga luktar väldigt äckligt så jag kanske måste byta ut dem helt.
 
Och så har vi pysselhörnan. Har jag även fått in lite kartor och reseminnen.
Jag vill få upp en kalender som finns på Lagerhaus, men som är slut för tillfället, bredvid glöm ej klädnypan.
Behöver även en lite bekvämare stol.
 
I det stora hela är jag nöjd. Men det kommer säkerligen bli fler loppisfynd som ska få plats och dagar då det ska ändras om:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: