meandmyrestlesssoul.blogg.se

Jobbhelg

Kategori:

Hatar att skriva ett långt inlägg som sedan försvinner när man ska publicera det. 
But here we go again. 

Har jobbat i helgen men eftersom jag inte jobbar så många timmar har jag hunnit med massa annat. 
Bara 10-16 på lördagar och 11-16 på söndagar. Jag sålde bäst i lördags igen då vi hade väldigt många kunder. Retades lite med de andra 2 jag jobbade med att jag hinner med fler kunder för jag springer dubbelt så fort som dem pga att de är dubbelt så gamla som mig. 
I går slutade kassan att fungera så då fick vi bara ta kontanter sista timmen. (Detta skulle fixas idag med först 5 minuter innan stängning fick de igång den nya kassan)

I fredags efter jobbet blev det aw med Maria. Vi sågs på Olearys o hann precis beställa 25 kronors burgaren innan kl slog 19. Sedan gick vi in på Hard Rock en sväng men det va så högljutt o mycket folk så vi hamnade istället på flying scottsman där vi hade en kvart kvar på happy hour så vi beatällde dubbla cider och hade en trevlig pratstund tillsammans. 

I lördags träffade jag Henke o Ellinor vid Järntorget för ytterligare en aw (för mig i a f) Alltid lika kul att umgås med plutten och stifta nya bekantskaper. Pratade bla med en kille som kom från London, bara 10 min från var jag bodde. 

Igår ålte jag direkt till Clarion Post Hotel efrer jobbet där Mias kyrka, connect church, skulle ha söndagsgudstjänst. En teevlig stund med bla Dogge Doggelito som gäst. Han rappade och berättade lite om sitt liv. 
Mia hjälpte till så jag hakade på några av hennes vänner som jag oxå har träffat några gånger. Alla va så snälla och trevliga. "Är det inte du som är kompis med Mia?" "Är det inte du som va med o spelade vollyboll i somras?"
Efteråt blev det minhel och after church på avenyn. 

Så det har inte gjort nåt att jag bara har 13 grader hemma för jag har inte varit hemma mer än för att sova. 
Imorgon komner de och luftar elementen. 

Ikväll är sista gången som receptionsvärd på friskis:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: