meandmyrestlesssoul.blogg.se

Dags att ta nya tag!

Kategori:

Det finns bra och dåliga dagar. Idag va inte en av de bästa.
Vaknade tidigt och tvättade och pysslade här hemma. Fick lite prylar sprayfärgade äntligen. So far, so good.
Sen blev det stressigt innan jag skulle åka till jobbet. Hämtade tvätten och hängde upp den snabbt i lägenheten och inser att jag glömde hälften i tvättstugan. Ner och upp för alla trappor igen.
Sprang ut och insåg att jag glömt några ramar som jag hade målat ute på balkongen.
Fick sedan ett meddelande på vägen till jobbet som gjorde mig väldigt ledsen.
Har ett tag jobbat på att få bort jobbiga saker ur mitt liv och göra sånt jag gillar och att tänka positivt. Och har verkligen märkt av en skillnad och mått riktigt bra de senaste veckorna.
Och helt plötsligt tycker man lite synd om sig själv.
Fick t o m frågan på jobbet om hur jag mådde eftersom jag inte va så pratglad och sprudlande av energi som jag brukar. 
MEN man får va deppig en dag. Sen får man glömma och gå vidare.
I morgon är en annan dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: