meandmyrestlesssoul.blogg.se

1:a advent

Kategori:

Fick igår lite snabbt städa och pynta inför helgen. Ska jobba i helgen plus att Jennifer o Emelie är här. Tänkte åka o köpa lite nytt o pynta lite bättre på tisdag då jag är ledig. 

Svart stjärna i dörren som knappt sitter ihop (väntar med att köpa ny till efter helgen då chefen sänker priserna på alla julsaker)
Virade även en liten slinga runt balkongräcket men där behöver jag en längre slinga.

I köket hamnade den gamla vanliga ljusstaken men tycker den ser liten o mesig ut. Såg en jättefin på jobbet idag som jag ska låna hem o testa. Ifall jag vill ha den får jag den för 250:- (ordinarie pris 1198:-) Man ska väl ha några förmåner. 

Sen spenderade jag 2 timmar med att försöka blogga. Inte lätt när jag va tvungen att ladda upp alla bilder 3 ggr om innan det fungerade. Så det blev bara dag 1 som blev klar. 
Det positiva är att vi inte gjorde så mycket på tisdagen som jag tog kort på. Dag 2 får komma upp på söndag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: