meandmyrestlesssoul.blogg.se

1080kr is a good deal:)

Kategori: resa

Nu så är allt klart och bokat med flyg och boende i Berlin:)
Mike bokade till slut flygbiljett. Så han landar 1 timme efter mig på samma flygplats som jag på söndagkvällen och åker ca 3 timmar innan mig på tisdagkvällen.
 
Har haft lite svårt att välja boende. Hotell eller hostel? Område? Lite dyrare med bättre läge eller tvärt om?
Hittade till slut 2 st igår som jag valde emellan som jag visade Mike och skulle boka idag. Men då va det ena fullbokat och det andra hade gått upp i pris.
Så gav upp när Maria tipsade om ett 4 stjärnigt hotell hon hade sett på sectret escapes. Det låg inte i det området jag hade letat men ändå centralt och nära en tunnelbanestation.
Erbjudandet fanns kvar så jag bokade direkt!
1080kr för 2 pers, 2 nätter och då ingick t o m frukost. 
 
 
Det ligger tydligen precis bredvid en av alla julmarknader i Berlin som börjar just den måndagen vi är där:)
 
Nu ska jag bara göra en liten planering om hur vi ska hinna med så mycket som möjligt utan att behöva stressa. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: