meandmyrestlesssoul.blogg.se

Solnedgång

Kategori: Foto

Hela förra veckan jobbade jag på netonnet och hade fått jobba hela denna veckan oxå men ska jobba på gina fre och lör så jag tar ons o tors ledigt. Jag har mer eller mindre tackat ja till sommarjobb på netonnet nu efter att jag aldrig får svar på hur jag får jobba på Gina.
I morgon får jag schema från Gina igen. Jag hoppas att juni och julischemat är med och sen får jag utgå från det när jag bestämmer mig var jag ska jobba i sommar.
När jag kom hem ville jag ta en promenad men va rädd att det skulle börja regna så jag bestämde m ig för att springa rundan på nästan 5km. Sprang i a f hälften. Var förvånad själv över hur lätt det gick. Lagom när jag kom hem så började det regna och åska. Jag satt med kameran i 30 min och tog ca 200 kort i hopp om att fånga en blixt men inte :(
Men senare när stormen va över blev det ett sånt där härligt ljus och en jättefin solnedgång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: