meandmyrestlesssoul.blogg.se

Inspiration så att jag snart spricker!

Kategori: pyssel

Alltså jag spricker på idéer på saker jag vill pyssla och saker jag vill ha/göra i mitt kommande hem nu.
 
I fredags gick jag med i en grupp på facebook som heter återbruka mera. Och den gruppen har totalt exploderat och det finns så mycket tips och idéer där. Det finns så mycket att göra! Vill ha ett hem nu!
Se bara utvecklingen av antalet medlemmar nedan.
 
 
I helgen va jag uppe i Sthlm och hämtade hem Malin. Och igår gick vi förbi en pysselbutik och jag blev helt salig! Kunde gått omkring där länge men efetrsom Malin va med blev det en snabb överblick. Men jag hittade lite färger o papper till lite olika projekt.
 
Sen i går kväll va vi på en udda bar o jag stirrade på en klocka o funderade på om jag kunde göra en liknande. Blir ett nytt projekt.
 
Så nu har jag fullt upp med alla tavlor o projekt jag har på gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: