meandmyrestlesssoul.blogg.se

Flyttförberedelser

Kategori:

Idag har jag förberett för flytten.
 
-Vaknade tidigt och googlade citat och ordspråk till ett litet projekt jag har.
-Ringde A-kassan. Får vänta ett tag till på mina pengar.
-Gjorde lite research och fyllde i blanketter (som jag tror va rätt) för att få tillbaka skatt från England.
-Adressändrade.
-Slipade mina stolar.
-Rensade bland mina grejer i Kynholmen och bestämde vad som ska med till Gbg och inte. Saknade dock en  hurts. Vart har den tagit vägen? 
-Rotade fram alla kontrakt från netonnet och IKEA så att jag ska få rätt lön.
-Lämnade saker som ska till SAM-hjälpen hos mormor och morfar.
-Tog/fick ett bord och gamla biblar/psalmböcker från bla morfars pappa.
-Matpaus hemma.
-Tittade på tyg till mina stolar på tyghuset i Huskvarna.
-Hämtade min väska hos Malin som jag ska packa i.
-Fantiserade/planerade vad jag ska köpa på IKEA när jag har flyttat.
-Köpte pallar och flyttlådor.
-La på brevet till England.
-Besökte farmor.
-Va hos pappa och Helena och fick en servis,röda gamla vinglas (som vi fick dricka ur vissa lördagar när vi skulle  lyxa till det när vi va små) och ett fint tyg.
-Lata mig i soffan framför TV:n.
 
Tyger jag gillar:
 
 
 
 
Köpte 4 pallar i turkost:
 
Planerat badrummet och vad man kan göra för att få en tråkig (men billig) möbel lite roligare:
 
Underbara solnedgång!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: