meandmyrestlesssoul.blogg.se

Trädgårdsföreningen

Kategori: Foto

Idag på morgonen blev det både nybakat bröd och hemmagjord musli till frukost.
Jag va sugen på att ta kort så jag hamnade på trädgårdsföreningen där jag gick runt i palmhusen och rosengården.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen blev det en sväng på loppis där jag hittade några ramar till min tavelvägg som förhoppningsvis kommer bli av nån gång i framtiden.
(Tänkte beställa lite bilder från fujidirekt idag men tyckte att 40kr i porto va onödigt mycket när jag bara skulle ha bilder för 25kr. Googlade lite och hittade en rabattkod som jag provade och den funkade :) Fri frakt :))
Blev även lite smått o gott på Ö&B, Rusta och Chilli. På vägen dit blev jag stoppade av en äldre herre i hästsvans och dunjacka som frågade om jag ville bli hans flickvän. Skakade på huvudet och gick snabbt därifrån.
 
Väl hemma satt jag o läste i solen ett tag innan jag bakade citronkladdkaka till fredagsfikat imorgon.
 
Ikväll va det premiär på sommar med Ernst. Han gör ju mycket konstigt men lite inspiration fick jag allt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: