meandmyrestlesssoul.blogg.se

Inspiration till att göra om

Kategori: inredning

Hemma hos Magnus och Linda är det så fint! Linda är jätteduktig på att inreda och hon har hittat sin stil. Jag blev så inspirerad av deras fina hem.
 
 
 
 
Så när jag kom hem ieftermiddags så ville jag göra om här hemma. Så jag plockade bort alla pryttlar för att börja om från noll. Passade på att städa lite oxå.
 
 
Sovrummet blev ganska likt hur det va innan. Finns inte så mycket yta att ställa något på. Vill ju bygga en tv hylla att ställa vid foten av sängen så att jag slipper ha den i fönstret men har inte kommit så långt än.
 
Badrummet gjorde jag om ganska mycket. Är inte 100% nöjd men det är ok.
 
I köket justerade jag prylarna på mina hyllor lite.
Lite loppisfavoriter.
 
Flyttade även in micron i skafferiet.
 
Då fick jag dåligt med plats för kryddorna men kom på en lösning. Ställde dem i en sockerkaksform vid spisen.
 
På kylskåpet hamnade lite andra prylar istf mikron.
 
Vardagsrummet blev jag inte nöjd med alls så jag hoppas på att hitta lite nytt i morgon när jag ska åka till Gekås!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: