meandmyrestlesssoul.blogg.se

Sista dagen på GAP Oxford Circus

Kategori:

Så kom äntligen den sista dagen på GAP. Och den gick i slow motion. Knappt några kunder. Jag gick mest runt och pratade med alla. Det va flera stycken som inte visste att jag skulle sluta.
Innan jag gick hem fick jag ett kort som några på min avdelning hade skrivit i och flera kramar.
Så gulligt att alla hade skrivit ett litet meddelande.
Hittade även denna hoddie, likadan som den gröna jag köpte för några månader sen, men denna va lila. Vi säljer inte den i butiken. Måste ha kommit från webben men jag är svag för lila (ser bättre ut i verkligheten än på bilden)så jag utnyttjade min personalrabatt för sista gången.
 
Jag hade frågat om Margot ville ses på en drink efter jobbet. När jag slutade kl 19 så sa hon visst...kommer snart.
Gick och åt hamburgare med Nikki och Tom medans vi väntade. Gick sedan till en annan mysig pub i en källare. Vid 10 tiden va vi alla 3 trötta så vi va redo att åka hem. DÅ dyker Margot upp. Bara 3 1/2 timme senare.
Vi stannade för 1 pint till men åkte hem efter det. Tråkigt för Margot men det är hennes eget fel att hon aldrig kan komma i tid.
Får se när hon dyker upp ikväll. Vi ska ses kl 19 på en pub för att äta och dricka lite och sen ska vi nog hitta nån klubb och gå ut och dansa.
Men först ska jag gå en sväng i London. Har hittat några ställen jag vill fota och så ska jag gå och se på en is skulptur tävling. Ska även klaga där jag köpte min väska i förrgår för axelremmen gick sönder igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: