meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mer shopping

Kategori:

LEDIG DAG! Min sista i London innan jag blir arbetslös. I morgon är sista dagen på GAP.
 
Förmiddagen har gått i shoppingens tecken.
Åkte till Westfield för att ge rean en chans till innan jag åker hem.
Hittade först 2 plagg på Pull&Bear.
En blommig kjol för £4.99 och en blommig top med låg rygg för £7.99.
 
Sen fastnade jag inne på New Look där jag köpte en hel del.
2 klänningar som va i samma modell med axelvaddar men med olika färger (svart och grå) och struktur. £15/st.
Funderar på att ha den gråa på Magnus o Lindas bröllop ist för den lila jag köpte för ett tag sen. Får se.
 
 
Sen bara en enkel klänning för £5.
 
Och ett par silvriga ormskinnsmönstrade skor för £8.
 
Jag tog tunnelbanan till Bond Street station.
Där köpte jag 2 kort på Cards Galore som jag tänkte rama in när jag får ett eget boende.
 
Pausade shoppingen och åt en våffla på vägen till GAP.
 
Kollade en sista gång på GAP för i morgon får jag lämna ifrån mig min rabatt. Men jag är nöjd med mina inköp därifrån. Behöver inget mer nu.
 
Utanför GAP fanns det ett stånd med väskor. Alla va sänkta till £10 och jag hittade precis en sån som jag vill ha.
Sen hade den en liten innerväska.
Och insidan va glansig och fin.
 
Sen gick jag till Primark och köpte en stor väska på hjul som jag förhoppningsvis ska få ner 20kg i.
 
Just det...köpte mysiga sockar på jobbet igår.
 
Nu håller jag på att packa min nya väska för att se om den räcker eller om jag behöver nåt större.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: